منـتـدى الــحــب فـى الله ***** فـيـه كـل الــحــب *****
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منـتـدى الــحــب فـى الله ***** فـيـه كـل الــحــب *****

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

to asallah

كاتب الموضوعرسالة
elhobe_fee_allaah
المدير العام
المدير العام
elhobe_fee_allaah

to asallah  Empty
مُساهمةموضوع: to asallah    to asallah  Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 02, 2012 9:02 pm

لو كان الحل هو انك تحذفى u acount face كان كل المشاهير مش ليهم وجود عليه فين اصالة القويه اللى انا اعرفها – لازم تعرفى ان كل ما تنجحى اكتر هيكون ليكى معارضين – طيب لو بكره شاركتى فى فيلم ولا مسلسل وفى ناقد كتب عنك رأى سلبى عنك او عن دورك فى مجلة او برنامج هتاخدى ادويه تنومك فى البيت – فلو هتكونى ضعيفة كده خلاص غيرى حلمك من النهارده – أتمسكى بحلمك وهو نفسه حلمى اللى هفضل أدافع عنه بكل قوتى وساعدينى اكون معاكى وان شاء الله يتحقق ..

اى حلم لازم يكون ليه plan مش هيتحقق كده أللاووى – انتى مش بتشجعى الريال ولما يكون عنده مباراة مش بينزل الملعب علشان يكسب وهو معتمد على team & coach & fans علشان الخطه تنجح ويفوز– عاوزك تعتبرى المره دى حلمك مش قطار ومحطه نخليه UEFA Cup
- الـ fans : عندك الحمد لله وبكره يكونوا بالملايين
- الـ coach : sure u dad & mam ربنا يخليهم ويحفظهم
- الـ team
1- ur playmaker
لو بعد ائذنك سمحتى انى اكون معاكى 2 لاعب فى الفريق
1- goalkeeper & defense عنك وعن حلمك ضد اى مختل عقليا او مريض نفسيا يفكر بس يقرب من المرمى
2- اللاعب اللى بيرفعلك الكورة وانتى تشوطى "وجوول وجوول وجوول" هههههه بس عاوز كل هدف بشكل وطعم مختلف
باقى الـ team هو " face & twiter & youtube & googel+ & Insatgram " واى حاجه جديدة أهلا بيها فى الـ team بس بشرط اننا نستفيد منها مش بس نضيع معاها وقت لفترة وبعدين ننساها

آخر الأحصائيات : مستخدمى الفيس 4 أضعاف تويتر ، اكتر من 70% من مستخدمى الفيس مش بيستخدمو تويتر ، التوقعات بأن جوجل+ هينافس الفيس

ده معناه ان ممكن بعد شهور او سنه يتعمل حساب او صفحة بأسمك ويشترو ليها معجبين وانتى مش عارفه لأنك مش موجوده على الفيس وبعد ما تنتشر تعرفى من اصحابك او معجبينك – مش انتى عملتى حساب على انستجرام لما عرفتى ان غيرك عمل بأسمك – يعنى وجودك حاجه أساسية وده اللى حصل لما قفلنا حساب بأسمك من شهور لو فاكره

اما الصفحة الرسمية انا مش زعلان على مجهودى فيها لكن بس صعبان عليا ان ur foto فى search هى اللى كانت عليها وكانت اكبرهم فى الـ fans وانا فهمتك قبل كده مزايا الفيس ولسه متأكد انه اكبر موقع هيفيدك يعنى هو Messi in team ههههه لكن لو كان عندك اى اعتراض عليها وعاوزه نعمل صفحة جديدة مافيش مشكله المهم لازم تكونى موجوده وفى صفحة وحيدة تتكلم بأسمك وكل معجبينك تعرفها – على فكرة فى حاليا 3 حساب بأسمك و 3 صفحات وواحد كاتب على حسابه انه بيشتغل عندك فى الصفحة

فكرى بكلامى ده ولو بتحبى ربنا والرسول وبابا وماما والبحر والشاى ههههه و مع انى مش شايف القديم كان مش صح لكن نبدأ بشكل جديد ونفكر فى اللى حصل وننساه وترجعى حسابك على الفيس والصفحة زى ما قولت لو هترجعيها وتكون هى الوحيدة ليكى رجعينى مدير وانا هشترى جهاز فى البيت وارجع اشتغل عليها زى الأول وأكتر ونعرف كل العالم مين هى أصالة – ولو هنعمل صفحة جديدة زى ما تحبى ما فيش مشكلة ----

بعد كده وزى ما قولتلك انا لو معاكى اصورك فى كل ثانية فعاوزك انتى اتصورى فى كل لحظة وألبسى اللى انتى بتحبيه وشايفاه مناسب ليكى بس زى ما قولتى " انتى مذيعة أطفال مش سياسة ولا أغانى " وده بيزود المسئوليه عليكى ولو فى اى صور انتى شايفاها اوفر احتفظى بيها لنفسك او يشوفها اقرب الناس ليكى وبتثقى فيهم

وطول ما احنا عارفين بنعمل ايه ومتأكديين اننا صح خلاص اى واحد اكس لارج مش عاجبه لو فى الأمارات يروح ينتحر من برج زايد ولو فى مصر أنا اللى هرميه بأيدى من برج الجزيرة ولو فى اى بلد تانى نشوف اى واحد يتخلص منه

ها – هننزل الملعب ونحقق الحلم ؟؟؟؟

https://elhobe.ahlamontada.net

to asallah
صفحة 1 من اصل 1